W adhesivemarket wiemy, jak ważne jest, aby Twoje zamówienia dotarły do Ciebie szybko i w idealnym stanie. Dlatego przywiązujemy dużą wagę do prawidłowego zapakowania i wysyłki Twojego zamówienia. Możesz być pewien, że staramy się dostarczyć Twoje zamówienie najszybciej jak to możliwe. Należy pamiętać o świętach, które mogą mieć wpływ na czas wysyłki.
Miejsca docelowe wysyłki:
Obecnie oferujemy wysyłkę do polska
Realizacja zamówienia lub czas realizacji:
Po złożeniu zamówienia zostanie ono przetworzone przed wysyłką. Nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby zapewnić szybką i sprawną realizację Twojego zamówienia. Przetwarzanie zamówienia trwa zwykle 1-2 dni robocze (od poniedziałku do piątku), ale prosimy o wydłużenie czasu w szczytowych sezonach lub w święta.
Czas tranzytowy:
Czas tranzytu wynosi od 1 do 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku).
(od poniedziałku do piątku, 18:00 (GMT+01:00) Czas środkowoeuropejski standardowy
Całkowity czas dostawy produktu lub rzeczywisty czas przybycia = czas przetwarzania + czas transportu
Używamy tego terminu jako środka ostrożności, aby mieć pewność, że Twoje zamówienie zostanie dostarczone na czas, ale w większości przypadków zamówienia docierają na długo przed maksymalnym terminem.
Koszty wysyłki:
Darmowa wysyłka przy standardowych zamówieniach od 855 zł. Jeśli Twoje zamówienie wynosi mniej niż 855 zł, będziesz musiał zapłacić stałą cenę zgodnie z naszym cennikiem wysyłki.
Warunki dostawy:
Do wysyłania zamówień używamy głównie poczty. Twoje zamówienie zostanie przetworzone w naszych obiektach, zanim zostanie zrealizowane przez firmę transportową.
W ciągu 24 godzin otrzymasz numer śledzenia przesyłki, umożliwiający śledzenie postępu realizacji Twojego zamówienia. Jeśli nie otrzymasz informacji o śledzeniu przesyłki w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia, skontaktuj się z nami pod adresem info@adhesivemarket.pl.
Płatność gotówką przy odbiorze:
Oferujemy również płatność przy odbiorze. Po wybraniu produktów i przejściu na stronę płatności nie będziesz mieć możliwości wyboru płatności za pobraniem. W ten sposób będziesz musiał dokonać pełnej płatności (wraz z wysyłką) po otrzymaniu przedmiotu w ręce.
Zmiana adresu dostawy:
Nie możemy zmienić adresu dostawy Twojego zamówienia, gdy produkt jest w transporcie.
Jeżeli chcesz zmienić miejsce dostawy swojego zamówienia, skontaktuj się z nami w ciągu 2 dni od złożenia zamówienia mailowo: info@adhesivemarket.pl lub telefonicznie: +420 777680414
Różne adresy:
Nie wysyłamy na wiele adresów w ramach tego samego zamówienia. Jeśli chcesz, aby produkty zostały wysłane na różne adresy, prosimy o składanie zamówień osobno.
W przypadku jakichkolwiek problemów związanych z wysyłką prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta: info@adhesivemarket.pl