W adhesivemarket wiemy, jak ważne jest, aby Twoje zamówienia dotarły do Ciebie szybko i w idealnym stanie. Dlatego przywiązujemy dużą wagę do prawidłowego zapakowania i wysyłki Twojego zamówienia. Możesz być pewien, że staramy się dostarczyć Twoje zamówienie najszybciej jak to możliwe. Należy pamiętać o świętach, które mogą mieć wpływ na czas wysyłki.

Miejsca docelowe wysyłki:

Obecnie oferujemy wysyłkę do polska

Realizacja zamówienia lub czas realizacji:

Po złożeniu zamówienia zostanie ono przetworzone przed wysyłką. Nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby zapewnić szybką i sprawną realizację Twojego zamówienia. Przetwarzanie zamówienia trwa zwykle 1-2 dni robocze (od poniedziałku do piątku), ale prosimy o wydłużenie czasu w szczytowych sezonach lub w święta.

Czas tranzytowy:

Czas tranzytu wynosi od 1 do 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku).

(od poniedziałku do piątku, 18:00 (GMT+01:00) Czas środkowoeuropejski standardowy

Całkowity czas dostawy produktu lub rzeczywisty czas przybycia = czas przetwarzania + czas transportu

Używamy tego terminu jako środka ostrożności, aby mieć pewność, że Twoje zamówienie zostanie dostarczone na czas, ale w większości przypadków zamówienia docierają na długo przed maksymalnym terminem.

Koszty wysyłki:

Darmowa wysyłka przy standardowych zamówieniach od 855 zł. Jeśli Twoje zamówienie wynosi mniej niż 855 zł, będziesz musiał zapłacić stałą cenę zgodnie z naszym cennikiem wysyłki.

Warunki dostawy:

Do wysyłania zamówień używamy głównie poczty. Twoje zamówienie zostanie przetworzone w naszych obiektach, zanim zostanie zrealizowane przez firmę transportową. 

W ciągu 24 godzin otrzymasz numer śledzenia przesyłki, umożliwiający śledzenie postępu realizacji Twojego zamówienia. Jeśli nie otrzymasz informacji o śledzeniu przesyłki w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia, skontaktuj się z nami pod adresem info@adhesivemarket.pl.

Płatność gotówką przy odbiorze:
Oferujemy również płatność przy odbiorze. Po wybraniu produktów i przejściu na stronę płatności nie będziesz mieć możliwości wyboru płatności za pobraniem. W ten sposób będziesz musiał dokonać pełnej płatności (wraz z wysyłką) po otrzymaniu przedmiotu w ręce. 

Zmiana adresu dostawy:

Nie możemy zmienić adresu dostawy Twojego zamówienia, gdy produkt jest w transporcie.

Jeżeli chcesz zmienić miejsce dostawy swojego zamówienia, skontaktuj się z nami w ciągu 2 dni od złożenia zamówienia mailowo: info@adhesivemarket.pl lub telefonicznie: +420 777680414

Różne adresy:

Nie wysyłamy na wiele adresów w ramach tego samego zamówienia. Jeśli chcesz, aby produkty zostały wysłane na różne adresy, prosimy o składanie zamówień osobno.

 

W przypadku jakichkolwiek problemów związanych z wysyłką prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta: info@adhesivemarket.pl